ONZE DIENSTEN
slimme ondersteuning
voor drukke ondernemers
Jouw rechterhand in administratie en organisatie
Jouw tweede hoofd en rechterhand.
Als zelfstandige ben je voortdurend in de weer: klanten helpen, opdrachten binnenhalen, netwerken en je bedrijf verder uitbouwen. Je draagt alle verantwoordelijkheden zelf en moet continu schakelen tussen verschillende rollen.
Naast je kernactiviteiten komt daar nog een hoop administratie bij kijken: facturen opstellen en opvolgen, e-mails beantwoorden, agenda’s beheren en planningen maken. Deze taken nemen niet alleen veel tijd in beslag, maar kunnen ook je energie wegnemen en je focus verstoren.
Alive – all in one business support zorgt voor structuur en overzicht in jouw administratie. Wij nemen repetitieve en tijdrovende taken uit handen, zodat jij je kunt concentreren op groei, strategie en het verder uitbouwen van je succes.


Dit kunnen we voor jou betekenen:
-
Facturatie en debiteurenbeheer – tijdige verwerking en opvolging van betalingen.
-
Agenda- en e-mailbeheer – meer overzicht, minder chaos in je inbox.
-
Offerte- en contractbeheer – van opmaak tot opvolging van overeenkomsten.
-
Structureren en digitaliseren van documenten – geen rondslingerende papieren meer.
-
Automatiseren van repetitieve taken – efficiënter werken zonder tijdsverlies.